1 timme = 68 minuter

Alltså vilken skit vecka det har varit hittills! Hemskt! Jag är så skoltrött nu så det är inte klokt. Min hjärna har liksom slutat att fungera. Jag har det till och med på papper att den inte fungerar som den ska. I tisdags på nationella i matte skrev jag ett en timme har 68 minuter. Vad hände där liksom??
Nej, veckan kanske inte har varit så hemsk iaf nu när jag tänker efter ordentligt. Hände ju en rolig sak, enligt mig, här om kvällen ;)) Framtidsplaner! Haha, nu blev ni bra nyfikna va?
Förresten ni vet väl att man kan följa lydnads-VM direkt via webben va?? Gå in HÄR! och så klicka på länken så kommer ni direkt till sidan. Kan ju säga att jag vet vad jag ska göra imorgon i alla fall ;)
Glad Lagotto-fröken ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

Lydnas vm har jag totalmissat! Vilken tid sänds det? Måste man ju bara se! :D

2012-05-17 @ 00:16:34
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0