LP1 LP2 Hesiodos Kiss Me Kate "Kex"


Kex är min första egna hund, min bästa vän som följer mig överallt i vått och tort. Kex är en härlig Lagotto tik på två år. Kex är en glad, intensiv och mattig liten tjej som jag är totalkär i ;)
Jag och Kex tränar och tävlar en hel del. Kex är uppflyttad till lägreklass spår, hon är utställd och just nu håller vi på att jaga det sista certet, men det vi främst håller på med är lydnad. 2010 blev vi länsmästare i lydnadsklass 1. Vi har tagit LP i både klass 1 och 2 och nu håller vi på att träna inför lk 3. Heja, heja!
Foto: P.S hundar
Vi siktar högt och nu är vi på väg uppåt! ;)


Kommentarer
Postat av: Ebba och Tilda

Så duktiga ni är! Längtar tills vi kommer dit ni är nu, för det ska gå :)

2012-01-19 @ 17:32:26
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0