Om Mig

Jag som sitter bakom skärmen heter Jenny, jag är 15 år och mitt största intresse är hund, vilket bloggen även handlar om till största del! I familjen har vi tre stycken hundar Kex, som är min egna hund, Zenta och så våran lilla myspryl Ida.
Jag har tränat det mesta inom hundens alla olika grenar och tävlat i både junior handling, utställning, agility, bruks och lydnad. Just nu är det främst lydnad men även bruks jag och Kex tränar och tävlar i. Just nu är tränar vi inför LK3. Kex är min första egna hund och innan henne var jag inte alls aktiv inom lydnad eller bruks, då var det bara agility som gällde. Men när jag fick hem lilla Kex insåg jag snart att hon behövde göra någonting, som den hypervalp hon var, och det var så vi snöade in på lydnaden och brukset.
Jag själv är utbildad ungdomsledare. Har varit hjälpledare på Svenska Blå Stjärnans hundläger och jag hjälper även till som medhjälpare här ute på EBK vilket jag tycker är superkul! Jag har även fått den stora äran att vara med i EBK's tidningskommité och Lagotto Romagnolo klubbens ungdomskommité, vilket är väldigt roligt!
Hoppas nu att du kikar in till oss igen och följer min och Kex väg upp mot eliten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0