1 maj

Planerna för dagen var att plugga matte inför imorgon då det första vi ska göra är att ha Nationellt matteprov. Lika roligt som vanligt! Men mina planer gick i kras när jag i min ilska bestämde mig för att hämnas på mattenpapprena som aldrig kan lösa sina egna problem. Nu ligger knaspappret i små små strimlor ute på bordet...
Ikväll ska jag få hjälp av Viljo! Jag längtar! Vi behöver någon just nu som kommer och säger vad jag ska träna på.

Igår var vi ute hos Leif så Zenta fick valla. Jag har inte varit med på några gånger nu men jag kan säga att det faktiskt går sakta men säkert framåt. Knashunden ska bara fatta att man inte behöver skälla som en idiot så fort fåren kommer liiiite för långt ifrån henne. ;)
På tal om Zenta så var vi på årets första utställning i helgen. Både Zenta och mamma skötte sig riktigt bra!
Välbalanserad tik. Välformat huvud, bra uttryck. Utmärkt överlinje.
Bra proportioner och bra front. Välvinklad och välgående. Utmärkt päls. Bra temprament.
BIR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0