Tycker synd om mig själv

Sitter i soffan och tycker lite synd om mig själv. Jag har nämligen lyckats förstöra mitt dåliga knä en gång för alla nu känns det som. Gjorde ju illa det för mer än ett år sen när vi hoppade höjdhopp i skolan. Och eftersom ett av mina mellannamn är klantarsel så har jag såklart lyckats ramla några gånger också. Förut har det liksom fungerat med knät, det har gjort ont ibland och svullnat men så har det gått över och jag har kunnat köra på som vanlgit igen.
Nu i veckan så körde vi orientering i skolan, självklart fastnar jag ju där i skogen och ramlar. Igår var jag ju så smart att jag gick ut och sprang. Ni vet som man kan få för sig att göra ibland. Och efter halva vägen fick jag så sjukt ont i knät och inte har det gått över heller. Visst, det har gjort ont förut men inte på det här sättet. Så nu går jag som en kråka. Funderar lite på hur det ska gå att köra FF... haha, om det är någon som tittar lär dom väl skratta ihjäl sig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhhh näääj!! :(( stackars knäet :(

2012-05-12 @ 21:51:03
URL: http://oneonly.blogg.se/
Postat av: Anna

Dåliga knän är värkligen inte roliga alls :( vet en del som har fårt operas sig ett par gånnger innan det blir bra.

Kram

2012-05-13 @ 21:31:00
URL: http://Letfors.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0