Jag äger... bara så ni vet ;)

Freeedag, freeedag, freeeeeeeeeeeedag! Har varit en bra vecka så här långt. Fått tillbaka resultaten på två nationella prov, full pott på både B2:an i matte och läsförståelsen i spanska. Jag ÄGER! ;)

Igår fick jag äntligen träffa ungdomsgruppen igen. Har inte kunnat vara med på hur länge som helst känns det som! Agility för instruktör stod på schemat. Jag kör ju ingen agility egentligen pga. Kex's höfter men igår så var vi med i alla fall och gash va kul det va!! Önskar verkligen att vi kunde köra mer agility, Kex älskar det verkligen också. Hon har full fart men ändå väldigt duktig på att ta handligen från mig. Vi tränade ju en hel del grunder när Kex var liten och det verkar som om jag lyckades göra ett bra jobb med det då, hahah ;)
Nej, nu är det time for school!

Kommentarer
Postat av: Anna och molly

Ni var ju skit duktiga ju!!! :)

2012-05-11 @ 08:13:10
URL: http://duochjjag.blogg.se/
Postat av: linnea

Grattis till skolresultaten! Det var inte illa :) Och kul med agility, tycker det blir roligare och roligare ju mer man kör det :)

2012-05-11 @ 21:17:21
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0