En helt vanlig dag

Idag har jag...

- "mördat" min hemkunskapslärare med blicken

- ägt NP läsförståelse i spanska

- försökt öppnat en dörr med huvudet... inget att reckommendera

- skämt ut mig för hela matsalen

- skrattat och gråtit på samma gång

- lärt mig hur man läser en karta

- blivit lämnad ensam i skogen

- ramlat och fått en pinne i knät och gått igenom en buske som rev upp halva mitt ben (så går det när man blir lämad ensam i skogen)

- hittat ut ur skogen

- insett att jag borde börja träna....

En helt vanlig dag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: felicia

ohhjaaa, vi ägde NP läsförståelsen! duu imorgon kan du väl lära mig hur man öppnar en dörr med huvudet? :D snäällaaa :D:D

2012-05-08 @ 21:19:29
URL: http://oneonly.blogg.se/
Postat av: juliiiiia

sv: hmm jaa det låter smart haha :D men innerst inne vill jag nog göra det hos en frisör så jag inte gör fel eller nåt ;)

2012-05-09 @ 19:28:15
URL: http://tipspromenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0