Bra dag

Tänk, det är bara lördag idag! Tjohoo! Snart ska jag och mamma ner på stan. Jag ska köpa en ny metall eftersom att den andra supergamla tillsist gick sönder. Haha, när vi går på stan är det inget sånt där "ååh, jag måste köpa den där tröjan! Jag har kollat på den superlänge, bara måååååste ha den!". Nä, vi stegar iväg mot djuraffärerna på en gång vi ;)
Efter stan sticker vi iväg och tränar med några kompisar. Bra dag med andra ord! ;)
Förresten igår när jag tränade med Ida så la jag Kex en bit bort. Och tänk hon låg sådär ↑ still hela tiden!!
Vem hade kunnat tro att det någonsin skulle kunnat hända för 1 år sen?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. TACK SÅ MYCKET! =)

Ja det är fan helt udnerbart att ha en egen biL! :D

2012-05-19 @ 21:22:11
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0