Vallning och Fjärr

Ikväll har jag & Kex och mamma & Zenta varit ute hos Leif och låtit Zenta hälsa på fåren ;)
Är så himla kul att se hur Zenta blir som en helt annan hund. Det här med får är något som är sketans kul enligt henne! Ni ska se hur hennes ögon bara lyser, haha tokiga hund!! Just nu håller Zenta bara på att lära henne de viktigaste grunderna typ som att stanna och inte rusa rätt in bland fåren. Det kommer nog gå tillslut! ;)
Bad Leif titta lite på våran fjärr också. Så nu har jag fått lite tips på hur jag ska göra! Bara att nöta, nöta, nöta nu, haha. Han fick även titta en liten titt på stegförflyttningarna. Dom är inte någe problem med längre. Har jobbat med positionen i halterna så nu kan jag flytta fötterna utan att hon är ivägen för mig.
FOTO: Ida LT                         älskade vän ♥

Kommentarer
Postat av: C.J.

Va bra att du fick hjälp! =)

2012-03-27 @ 20:40:30
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0