Flooow ;)

Ni vet känslan när allt bara fungerar, när det känns som om ingenting kan stoppa en och man tar sig förbi hindrena man råkar stöta på, ni vet den där känslan av flow! Det är ett ord som kan beskriva min och Kex träning idag.
Idag tränade vi lite för Viljo. Fick fler tips om fjärren och vi tog tillbaka plankan som vi jobbade med mycket förut. Vi kom fram till att den ska vi köra med eftersom att hon köpte det på en gång. Kunde till och med gå ifrån 5 meter och hon gjorde skitsnygga skiften även fast än jag stog en bit bort. Hahah, blev helt varm i hjärtat ;)
Hon är sån rolig hund lilla Kex. Hon försöker verkligen och det känns som om hon verkligen vill göra rätt.
Sen fick även Viljo kolla lite på våra stegförflyttningar som vi enligt honom har fått till vääääääldans bra. Tjohoo!!
Efter träningen med Viljo körde jag och Kex igenom dom andra momenten. Idag gick allt verkligen som på räls! Kändes som om vi gick från moment till moment svävandes på små moln, haha ;)
Idag gav hon verkligen 123,7 % av sig själv! Och jag är så glad över supertipsen jag fått under dom här två dagarna från Leif och Viljo. Just idag känns den där tävlingen som easy cake!
Vad skulle jag vara utan dig? ♥

Kommentarer
Postat av: C.J.

Härligt! Har också haft den där känslan några gånger och det finns inget som slår den. =)

2012-03-28 @ 22:08:58
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0