Morgonpass

Har precis kommit in efter att ha tränat med Kex. Kändes sketans bra idag! Tränade lite extra på det jag såg i kedjan igår och hon snappade upp och förstod vad jag menade. Inga problem. Blev lite extra stolt idag vid rutskicket. Skickade iväg till rutan och ser att hon håller på att springa och kolla på något helt annat. Så jag ska precis ropa in henne igen när jag kommer på mig själv, så jag är tyst och väntar och ser vad hon gör. Klart att hon klarade det! Helt utan hjälp kom hon på sig själv och fixade det! Blev sådär lyriskt glad, haha ;)
Även vid vittringen så kom hon på sig själv! Först tog hon fel pinne men så kom hon på att det där var ju inte rätt och sprang tillbaka. Visst, det hade varit en nolla på tävling men hon kom på sig själv även där. Jo, visst har det hänt något alltid! Känns som om vi har tagit ett steg framåt!! Tjohoooo, den här känslan i det här passet ska med in på plan nästa gång också!!
Grymmaste Kex ♥

Kommentarer
Postat av: C.J.

Härligt med ett så lyckat pass! =)

2012-03-03 @ 15:11:37
URL: http://mightytigress.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad kul att träning går framåt :) måste se roligt ut när hon kommer på sig skälv så där!

kram

2012-03-03 @ 19:39:13
URL: http://letfors.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0