Miljöväxling

Att ha 5 prov på 4 dagar är inte okej! Även fast än vi inte kunnat plugga till dom är det ändå jobbigt. Man blir ju helt nerkörd i backen känns det som. Det är som att köra ett elitprogram med en hund 10 gånger i rad utan belöning någon gång. Inte ens ett litet bra där emellan. Där fick jag till en sjukt bra beskrivning känner jag! ;)

Igår var jag och mamma iväg till en ny klubb där vi får vara med på träningskvällar där dom kör både lydnad och bevakning. Vi blev bemötta på ett så trevligt sätt utav trevliga människor och stämningen var härlig där borta. Bra klubb med engagerade människor verkar det vara helt enkelt! Lite skönt att komma på bort till ny miljö och få träffa nya människor :)
Nej, nu ska jag sova. Kl. står på 06.00 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ebba och Tilda

Ja, han var väldigt snäll ;) jag älskar din jämförelse, haha!

2012-03-16 @ 06:41:23
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/
Postat av: hugan

uj vad jobbigt med alla prov! Men vad skönt att det är över och dessutom fredag nu :-)

Roligt att ni hittat ett nytt ställe att träna på! Själv kämpar jag på med att mata min höna ;-D

2012-03-16 @ 15:15:00
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad härligt att komma ny till en klubb och bli så fint bemött :) Det är värkligen inte alltid man blir de med alla sura bruksgubbar som finns där ute!

Kram

2012-03-16 @ 18:40:56
URL: http://letfors.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0