Frustration

Vad är det jag gör för fel!? I över ett halvår har jag hållt på med den här förbannade fjärren och vi står fortfarande på samma punkt och harvar. Så vad är det jag gör för fel???? Hur lång tid ska det ta!??
Ska jag ändra strategi eller ska jag fortsätta som jag gör nu. Suck, just nu önskar jag att Kex skulle förstå vartendaste ord som jag säger så att jag kan förklara för henne hur det ska vara...
SLÄNG IN ALLA TIPS NI HAR I EN KOMMENTAR! Snäääälla, jag skulle bli så sketans glader dåååå!

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Har du inte någon tränare eller någon annan som håller på med samma sak som kan hjälpa dig? :)

2012-03-21 @ 21:48:16
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: C.J.

Håller med Dessi, kontakta någon som du kan få hjälp av. Det är nästan det bästa att göra när man har fastnat, oavsett om det gäller hundträning, plugg eller nåt annat. =)

2012-03-22 @ 19:12:18
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0