aj..

Tänk att några små ord kan få en att sjunka till botten på bara någon sekund. Idag var en sån där träningsdag när inget kändes bra, allt kändes bara fel och inget blev rätt kändes det som. Ni vet sånna där dagar man har någon gång ibland. Och just idag fick jag en kommentar om att personen inte alls trodde att Kex kunde och hon inte var tillräckligt bra. Det gör väl ingenting om personen inte gör det men sättet personen sa det på kändes. Även fast än det kanske inte var menat så, så kändes det i alla fall. Just det momentet som jag kämpat med så också. Det kändes som att få en riktigt hård spark i magen och träningslusten sjönk direkt.
Det är helt okej för mig att det finns personer som inte tror på oss eller som inte tycker vi är bra osv. Men dessa personer behöver inte säga det till mig. Det gör så att mitt självförtroende, som jag dagligen kämpar med, kommer bara längre och längre ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: Marie,Love&Carma

Gör som Kex skulle ha gort, ruska av dig sånt där snack, dom är bara avis

ni är jätte duktiga så det så ;-))

Kram marie&Carma

2012-03-11 @ 21:58:21
URL: http://wwww.briard.mia-co.com
Postat av: Pia

Håller med Mia, det är klart dom är avundsjuka! Jag har hållit på med lydnad i snart 25 år och ni är ett av de bästa unga ekipage jag har sett, så bry dig inte om sån't där skitsnack - jag är jätteimponerad av er:-) Kram, Pia

2012-03-11 @ 23:31:55
URL: http://www.khemosabi.se
Postat av: linnea

Vilken idiot! Jag tror på er, finns kapacitet i er båda och kex har en attityd att dö för. :)

2012-03-12 @ 09:46:40
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Jonna

Vad ledsen jag blir av folk som förstör så mycket! Du och Kex är suveräna! Tvivla aldrig på det!! Önskar Såå att jag börjat med hundträning tidigare och att jag var ens i närheten av så duktig när jag var i din ålder som du är nu! Ska bli så spännande att följa dig och fantastiska Kex!! Hejja er! KRAM från en av alla era supportrar!!

2012-03-13 @ 07:47:18
URL: http://Turingenszolo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0