Svenska Blå Stjärnan - Hundläger 2012

Fina Kelly
Busungarna... ;) 
.. och såhär kul hade Kex ;) Det blev en massa sittande i grupp- och platsliggandeträning för hennes del
 

Som ni vet var vi och jobbade på läger förra veckan. Pust! Vi var helt slutkörda både jag och Kex när vi kom hem, säskilt lilla Kex som tyckte det var lite extra jobbigt. Tog tre dagar att återhämta sig och inte blev det någon riktig träning förns igårkväll heller. 
Men det var ett roligt läger med många busiga ungar ;) Många saker fick man höra och ett överraskande vattenkrig fick jag också vara med om ;) Lite extra kul var det att jag fick träffa förra årets Frida-pris tagare, Alice, som var med på lägret. 
Hoppas alla lägerdeltagarna hade roligt och att ni lärde er mycket, ni var så duktiga! 
 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; HAHAHA ofta du såg plåstret??? Nä jag var klantig och hade inte klippt Sigges klor på länge och höll handen under ett täcke och busade med honom... Aj aj :) men med kniven är jag duktig!!

2012-06-27 @ 18:35:28
URL: http://lovisaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0