Sen så vare det här med en bra rubrik också.... ;)

Ja, nu är treklubbars över för i år. Eskilstuna kom tvåa i år igen och Strängnäs vann med några fjuttiga poäng.

Lördagen gick åt pipsvängen för mig och Kex. Fy! Ville bara gå och gräva ner mig. Så uselt! Men trots 3 nollor och enligt mig ett uselt fritt följ hamnade helheten på 8,5. Hur nu det gick till? ;))

Idag gick det bättre. Känslan var på topp, jag provade en annan uppvärmining innan som jag inte haft en tanke på förut men som var helt självklar att den skulle fungera. Och framför allt så var jag mycket, mycket gladare än dagen innan ;) Gjorde bara precis likadant som innan jag kör igång en träning. Binder upp henne vid ett träd medans jag fixar lite saker. Idag slutade helheten på 9 och överlag presterade vi mycket jämnare i varje moment. Vi fick 10 på apporteringen! Som vi har slitit med den!! Tjohooo!! ;))
Foto: Ida L T


Det har med andra ord varit en bra träningshelg och även den här gången har man lärt sig nya saker! ;) Imorgon kväll blir det träning med Bosse, stadga träning står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0