Birthday :)

Sicken dag det har varit! 
 
En förvirrad och illamående jag som snurrat 100 varv och en superglad Louise som försöker lura mig...
 
Efter en krånglig väg och snurrig skalle hamnade jag tillslut i ett tält där världens godaste grejor väntade. Här ↑ försöker jag blåsa ut ljusen. Gick ju sådär ;) Men efter att ha blåst cirka 16 gånger hade jag lyckats blåsa ut varenda ljus, ett i taget ;)
 
Efter godsaker och paketöppning (tack för världens finaste saker!!) försökte dom sig på att lura mig igen. På med ögonbindeln och iväg till sandbankarna. )Hahah, kommer nog aldrig glömma vägen dit. Lär skratta varje gång jag ska åka moppe nu ;)) Där deras plan var att få ner mig i vattnet. Tyvärr kom jag på att vi var på en brygga och det slutade med att det var dom som åkte i vattnet först! 
 
Direkt efter badet åkte vi hem till Felicia, sa hejdå till Louise och så fixade jag och Felicia oss tills vi skulle och kolla på Ulrik Munther (Har ni sett något snyggare↑!!!?? ;)) tillsammans med några andra tjejkompisar. 
 
Med andra ord har det varit en superdag med underbara människor! Tack för en superdag och alla fina prestenter!! Alla bilderna snodde jag från FELICIAS blogg

Kommentarer
Postat av: Felicia

:D <33

2012-07-09 @ 10:37:42
URL: http://byfma.blogg.se
Postat av: louisepetré

du anar inte hur kul det var när du ramla av moppen! Helt sinnes! :D:D

2012-07-09 @ 10:46:19
Postat av: Alice

Allt bra? :D

2012-07-09 @ 12:05:15
URL: http://AliceLifeOnly.blogg.se
Postat av: linnea

Grattis i efterskott! du verkar ha haft en toppenfödelsedag. :)

2012-07-09 @ 16:57:02
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0