That's me

Jag pratar pratar och skriker alltid i sömnen. Jag har alltid fötterna utanför täcket när jag sover. Jag värmer vaniljglassen i mikron. Jag går in i min egna lilla bubbla när jag lyssnar på musik och är svår att få kontakt med då. Jag äter alltid frukost innan jag sätter på mig kläderna. Jag satta alltid på mig kläderna i en speciell ordning när jag var liten. Jag har ett grymt sifferminne men jag har världens sämsta lokalsinne. Jag sträckläser nästan alla böcker. Jag äger på att fejkgråta.


Jag är rädd för att flyga. Jag är rädd för att åka tåg. Jag är rädd för att vara ensam. Jag slåss när jag blir kittlad. Jag tycker spanska är myyyyyyycket lättare än engelska. Jag tycker matte är jobbigt. Jag gör alltid miner när jag tänker. Jag tvättade alltid händerna i kallt vatten när jag var liten och jag tvättade tungan med tvål om jag sagt något fult. Jag har noll bollkoll. Jag hade lingonsylt på ALLT när jag var liten. Jag kan aldrig sitta still när jag måste gå på toa.

Jag har alltid mycket smör på mackan. Jag gråter när jag skrattar mycket. Jag blir frustrerad när jag inte fattar nåt på en gång. Jag lär mig saker väldigt snabbt. Jag biter alltid på tandborsten. Jag tappar alltid bort min mobil, nycklar, plånbok, ja, allt det där extra viktiga. Jag har alltid hatat att vara som alla andra. Jag spelar sönder alla bra låtar. Jag blir fort uttråkad om jag inte gör någonting. Jag älskar allt som är gott. Jag är väldigt spontan av mig. Jag är en glader person.

I'm sexy and I know it... ;)
För många somrar sen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

That is really you!

Kramis // morsan

2012-01-12 @ 11:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0