Roligheter

Den här veckan kan jag inte påstå att det har blivit så mycket riktig träning för Kex inte. Jag och mamma har tränat lite tillsammans den här veckan och jag kan säga att Zenta har tagit ett kliv framåt. Linförigheten är bättre än förut och framförgåendet sitter som en smäck. Bara lite finslip som fattas ;) Det går framåt för dom! Så roligt att se :D Snart börjar bevakningen för dom också och så snart det inte är lika halt ute så ska dom få valla lite. Dom har många roligheter att se framemot i vår kan jag säga!
Själv har jag också massor av saker att göra i vår. Att jag ska börja träna själv är en av dom. Är sjukligt taggad! Längtar efter att få den där känslan av att känna sig STARK och VÄLTRÄNAD. Jag LÄNGTAAAAAAAAR! Resten av roligheterna håller jag för mig själv så länge.;) 
Ooh, happyface... ;) Buhuh jag vill ha långt hår igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0