Jag e frisk! ;)

Jag är fånge i mitt eget hem. Känns lite som att sitta i fängelse av att bara vara hemma hela dagarna. Vill verkligen till skolan imorgon men jag anses fortfarande vara sjuk. Hallå, jag har inte haft feber idag, jag e frisk! :D Var ute och trände båda hundarna idag till och med. Körde med båda på samma gång, ville inte att någon av dom skulle behöva sitta stilla när det är så här kallt ute. Var lite rörigt med Ida som skuttar runt på två ben hela tiden och Kex som går och försöker få mig att säga något hon ska göra. ;) Tokiga hundar! ♥
Foto: Ida LT

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Härliga bilder!



Jag vill också vara frisk, blivit sjuk nu :((

2012-02-02 @ 20:55:57
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0