Mer om Talang

Börjar bli lite nervös nästan. Kikar in på de andras talangernas bloggar som jag följt ett bra tag nu och dom är verkligen sjukt superduktiga allihopa! Tänk jag kommer ju få träffa de personer som är mina små förebilder! Hihi, känns lite sådär skräckblandad förtjusning. ;)
Jag är nervös för att jag och Kex kommer vara efter massa och vi kanske inte alls har samma kvalité som de andra talangerna har? Sånt gör mig nervös just nu. Men jag är inte bara nervös, jag tycker det här kommer bli sjukt kul också! Vi har fått programmet för helgen och Maria Brandel kommer komma och föreläsa om "prestera på beställning" är vad hon kommer föreläsa om. Jag ser även fram emot att få träffa massor av person som har samma starka intresse som mig, att få lära känna alla och få träna framför kritiska ögon, att bli inspirerad av andra och få massa nya tankar och idéer runt hundträningen. Ååh, tänk att vi har fått den här chansen att vara med i talang!! Önskar bara tiden går lite snabbare fram tills lägret nu ;)
Nej, nu ska jag försöka lista ut hur jag ska kunna sova liggandes. Har massa saker i håret. Hm.. värt att klura på. Det är precis sånt här som håller mig vaken om nätterna....
Helt opassande bild till inlägget, men så blir det ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba och Tilda

Jag är säker på att det kommer gå jättebra! Åh, vad roligt det ska bli, är så glad för er skull, haha! ;)

2012-02-10 @ 10:24:13
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0