Lördag

Jag tog med mig Kex ner till skolan och tränade där idag igen. Fast den här gången brevid isplätten som folk åker skridskor på. Vi behöver så mycket störningar som möjligt nu och framförallt behöver jag folk som kollar på mig. Jag gillar egentligen inte det och det gör så att jag blir osäker och det påverkar ju självklart Kex. Men på tävlingar är det något man inte kommer ifrån så det är lika bra att jag utsätter oss för så mycket sånt som möjligt ;)
Jag la vikten på FF idag. Bröt ner momentet i små, små delar och bygge upp det igen. Kex var så duktig. Lugn och samlad men ändå på med koncentrationen på topp. Sen så körde vi lite apporteringar, rutan och sättande också. Fast det blev det inte så mycket av då jag plötsligt blev sjukligt trött och då tappade jag mitt engagemang lite så tillsist gav jag upp. Kex var duktig i alla fall. Hon undrade nog varför inte jag sprang runt och var sådär glad som jag brukar vara när vi tränade.
Förresten så mejlade vi jamihundsport och dom skrev att det blivit fort och fel och att dom självklart skickar iväg de 9 konerna och dom rätta bollarna på måndag. Tjohoo!!! :D
Jag har precis skickat in min gymnasieansökan. Känns bra! Nu har jag det urvägen ;) Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på Ulrik Muthers bidrag till Melodifestivalen ikväll. Jag säger bara det, RÖSTA på honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0