Dumma hund!

Jag tror aldrig jag har varit så här arg på Kex förut! Var ute på promenad och gick som vanligt och nynnade på en liten sång då ett rådjur plötsligt far upp rätt framför näsan på mig med Kex strax efter! Inte får jag stopp på Kex heller inte utan hon fortsätter springa efter. Den som stannar första är det stackars rådjuret som jag nästan måste skrämt ihjäl med migg skrikande. När rådjuret stannade fick jag tag på Kex. Jäkla hundskrälle! Inte ens katter jagar hon annars men rådjur var tydligen kul. Fast tror nog inte det här är något hon gör om i första laget kan jag säga. Dumma hund! Var ju bara tur att varken hon eller rådjuret gjorde sig illa!!

Kommentarer
Postat av: Ebba och Tilda

Självklart går filmer bra! Det är så intressant att se hur andra ekipage tränar :)

2012-02-05 @ 14:19:17
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/
Postat av: Malin

Fyfan vad arg man blir på dom ibland ha ha ha.

Mina tycker dock att katter är roligare än rådjur ;)

2012-02-06 @ 07:55:28
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0