Då kör vi!!

Jag har en känsla av att den här våren kommer bli totally awesome! Den kommer bjuda på så massa roliga, nya saker. Det känns bra det här! En sak som jag ska göra är att börja träna, på riktigt. Jag och min kära storebroder har slagit vad med pappa att vi ska slå honom med 20min när vi springer Å-varvet. Det ska jag klara! Problemet är bara att Gustaf springer en mil på 40 min och det kan vi ju säga att jag inte gör. Jag vill ju inte springa där själv och se Gustaf springa förbi mig, ne, det kan han ju glömma! Jag ska med i hans tempo, hur nu det ska gå till? Men tävlingsmänniska som jag är har tävlingsinstinkterna slagit in och ingenting kan stoppa mig nu! Jag är lär spy, känna blodsmak i munnen och mörda min kropp ett antal gånger under den här våren. Men tänk vad skönt sen när man gjort det. Den feelingen i kroppen när man är helt slut är underbar! Om jag är störd, sjuk i huvet, bara allmänt dum eller rent av galen? Äsh, det går i släkten ;)
Nu ska jag fortsätta med min "Spring för f*n" spotify-lista!
Jag är beredd, nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så jättemycket för grattiset på bloggen :D!

2012-02-05 @ 21:42:25
URL: http://k9konsulten.wordpress.com
Postat av: Mia

Tack så jättemycket för grattiset på min blogg :D!

2012-02-05 @ 21:47:11
URL: http://k9konsulten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0