Vår resa slutar här

Jag har bestämt mig för att sluta med lydnaden helt och hållet. Det är liksom inge kul längre. Det har blivit lite för mycket liksom. Förstår ni hur jag menar? Typ som när man lyssnar på en låt jätte mycket och tillslut spelar man sönder den. Så känns det för mitt intresse för hundsport. Så jag tänker lägga av nu, kanske tar upp det igen om något år eller nåt beroende på om intresset kommer tillbaka eller inte.
Tror jag kommer sakna lydnaden på ett sätt men det är andra saker som drar och jag kan helt enkelt inte hålla på med allting på en gång. Det går inte. Folk frågar jämt hur jag får ihop allting. Och jag har insett nu att det gör jag tyvärr inte. :( 
Efter massa velande fram och tillbaka så sätter jag ner foten här! Här och nu tar vår lydnadsresa slut!

Stunder jag aldrig kommer glömma...

Kommentarer
Postat av: Pia

Det kan inte vara möjligt, säg att det är ett aprilskämt!! Jag såg er ju igår, och ni är fantastiska, du och Kex!

2012-04-01 @ 15:00:57
URL: http://www.khemosabi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0