Träääääääning :D

Nu har jag inte bloggat på några dagar. Träningen rullar på som vanligt.
I tisdags uppstod det väldigt många missförstånd och "konflikter" mellan mig och Kex. Jag stör mig på småsaker och Kex tror att hon smått kan vissa moment och slarvar bara igenom. Jag vill ha det på ett sätt och Kex ville ha det på ett annat. Vi var inne på helt olika banor just då vilket ledde till frustration både hos mig och Kex. I vanliga fall skulle jag ha brytit träningen där och gått av plan men den här gången körde jag vidare. Jag tänkte att om något sånt här skulle hända på tävling, vad skulle jag göra då? Så jag och Kex kämpade på och tillslut så löste vi problemen som uppstått, steg för steg. Och jag tror till och med att både jag och Kex lärde oss något av det ;)
I onsdags fick vi sällskap av fotbollskillarna på plan. Vilka Kex nonchade totalt. Så skönt att se att hon kan bara stänga av sådär till och med när det är något hon verkligen älskar (fotbollarna) som är så nära inpå.
Idag var vi på klubben och tränade. Vi fick lite kommendering av Leif och störning av Lena och Hoffe. Tyckte Kex skötte sig rätt så bra ;) Inget "jag kan själv titta här" tjosan idag. Och jag märkte att jag har blivit lite bättre på att gå också. Se där det hjälper att torrgå påvägen till skolan, haha ;)
Dunder gänget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0