Mentalträning ;)

Idag har jag avklarat 2/4 nationella prov i engelska. Känns skönt att ha det överstökat! Båda proven gjordes på förmiddagen med en 30 min rast emellan. Asbra mental träning för mig att först ladda och koncentrera sig och sen ha paus och så ladda om och va på fokus igen. Tjohoo, gratis träning på köpet liksom! Det gäller att se saker positivt, hur proven gick det är en annan sak ;)
Imorgon står matteprov på schemat. Första matteprovet sen hela högstadiet jag inte har ångest inför, det går framåt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Minns att jag var grymt nervös inför de engelska provet när jag gjorde det :S kul att du kunde göra något positi av det hela :)

Kram

2012-04-20 @ 21:22:25
URL: http://letfors.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0