Kluringpass ;)

Kom nyss in efter ett träningspass med Kex. Var ett sånt där sväva på moln pass idag. La in flera kluringar som hon faktiskt klarade. Idag fick jag en liten sån där "uppenbarelse" i fria följet. Jag har varit sjuk sen i torsdags och det resulterar ju i att man blir lite seg i kroppen. Så jag var inte lika energisk som vanligt. Och det var tydligen nyckeln till ett välbalanserad Kex som inte hade tendensen till att flippa ur någon gång. Haha, tänk att man ska behöva träna när man inte är riktigt frisk för att komma på det ;)
En fråga till er också. Vad vill ni se mer av i bloggen? T.ex. filmer, bilder, träningstips osv.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni är så duktiga båda två! :)

Jag tycker att det är extra kul att läsa din blogg när det är mycket bilder och träningstips :)

Speciellt på sånt som vi håller på med i kursen ;)

2012-04-16 @ 20:36:55
URL: http://verticalvein.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0