Förkylning + ångest = INTE bra!

Allt suger just nu! Jag lovar er allt, allt, allt... eller ja men okej då inte precis allt men så gott som allt! Jag känner mig helt seg i kroppen, min näsa är som en fontän och det känns som om jag har en taggboll i halsen :( Det blandat med en ångest inför ett matteprov som ingen i klassen hade en aning om gör så att jag håller på att gå i tusenbitar! Förstår ni hur jag känner? Ush... det är inte lätt just nu. Sen är det det här om man ska klicka på skicka eller inte, vilken man ska välja och vad som kommer hända sen. Men äsh, det är väl bara att köra.. eller?
Allt är skit just nu, blööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö, o tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0