Filmen

Fick en kommentar av Linnea i inlägget nedanför om jag inte kunde lägga ut filmen som jag skickade in till talangtruppen. Mitt svar på den är att det kan jag ju faktiskt göra om ni så gärna vill se den ;)
Nu kommer ni få se vad det är jag har pratat om när det gäller apporteringen, den sööööög verkligen på filmen. Ska lägga ut en annan film i nästa inlägg på hur det ser ut idag, två veckor senare. Kan säga att utvecklingen tycker jag verkligen har gått framåt. Det finns lite missar i filmen här och var men det var ju inte bara momenten i sig dom kollade på utan mest på hundens attityd.
Ett STOOOORT tack än en gång till Leif Wärme som tog sig all den tid att filma oss. Som tack till honom har jag lovat att ligga figge i skogen när dom tränar sök. Eller hjälpa till när han tränar lydnad, om det nu finns nåt jag kan hjälpa till med där. ;)
Kan säga att det var hela 30st som sökte in till talangtruppen den här gången. 9st nya talanger blev uttagna + tre reserver och jag är som sagt den första reserven. När jag började tänka så kom självförtroendet tillbaka och glädjen jag kände innan är på sin plats igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är bra att självförtoendet kom tillbaka, jag hade varit ett riktigt stot ego vid det laget ;)



Ser superfint ut! Jättehärlig attityd och ff va snyggt!

2011-09-21 @ 21:03:23
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Dessi & Teddie :)

Så duktiga ni är! :)

2011-09-23 @ 14:39:01
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Snyggt! Halka in på din blogg och du och din hund har ett HÄRLIGT samarbete!!! Häng inte upp dig för mkt på talanggruppen!!! 1:a reserv är bra och skulle ni inte komma med så är det bara att arbeta på själv - tror att "nyckeln" till framgång ligger där;) Ha en HÄRLIG helg!

2011-09-23 @ 18:35:22
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: mia,love&carma

ser jätte fint ut :) fin attityd, man blir glad att se er ;-))

2011-10-02 @ 19:03:32
URL: http://www.briard.mia-co.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0