Idag brast det. Jag hann ifatt mig själv. På senaste tiden har vi haft så sjukt mycket i skolan, jag har gått in i nåt slags zoombieläge under vardagarna. Det känns nästan som om jag inte lever, jag gör vad jag ska men det känns som om det inte är jag som gör allt. Jag känner mig lite som en maskin. Men idag brast det och jag hann ifatt mig själv. Jag satt på en trotoar under lunchen och bara grät. Jag orkade inte mer. Jag orkade ingenting mer när jag först trott att allt skulle lugna ner sig nu när vi ska ha prao. Men jag hade såklart FEL, FEL, FEEEL! Lärare efter lärare kommer och säger att nu ska vi ha prov på det här, inlämning i det här, gör intervjuer om det här, bla, bla, bla....
Det var då det brast. Den här veckan har varit hemsk. Jag är helt slut.
Kom hem idag, gick en långpromenad med hundarna och sen så har jag bara legat här. Jag orkar inte tänka, inte röra mig. Jag ligger här med armarna om Kex, Kex jag älskar dig! ♥
Och tack till mina underbaraste vänner, ni är bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

<3

2011-09-30 @ 20:01:21
URL: http://feland.blogg.se/
Postat av: Helena o Tosca

Men då...

Var ska du ha prao då? Det brukar vara skoj att komma ut på sånt.

2011-10-01 @ 11:08:21
Postat av: mia,love&carma

Men snälla söta det där låter inget vidare - ibland tänker jag tillbaka på tiden i skolan och kommer ihåg att det va så pressat då, men jag förstår att det är ändå värre i dag ( jag är 45 ;-))) Hoppas du får ordning på allt och att det kommer känas bättre snart

kram på dig //marie&carma

2011-10-02 @ 18:53:35
URL: http://www.briard.mia-co.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0