Två veckor

skulle ha publicerats igår...

Det är två veckor kvar idag tills tävlingen. Jag är rädd faktiskt. Känner att den där självsäkerheten som jag hade lite av för ett halvår sen är borta. Misstänker att det är för att allt kommer bli nytt nu och att momenten inte riktigt ser ut som jag vill. Men det ska nog gå! Ska få proffshjälp av Lena Andersson här i veckan. Känns så bra! Är så tacksam och glad över att hon vill hjälpa oss!!!
Var på klubben idag och tränade. Hopp apport blev jag så glad över att det fungerade! Tjohoo! :D Metallen är gripandet dåligt. Men det håller vi på att klicka. Vittringspinnarna är så sjukt goda att tugga på tycker Kex. Mums fillibabba, haha, dock gillar inte hennes matte det lika mycket. Hon tuggar ju så mycket så att hon tappar pinnen och det är inte så kul. Det är också något som vi klickar, att sitta stilla vid sidan och inte smaka så mycket på den förbaskade pinnen. Rutan är hon lite osäker på. Det blev många rutan skick idag. ;)
Fria följet börjar ordna upp sig riktigt bra enligt mig! Hon gjorde så fina stegförflyttningar idag. Duktiga Kex! Sen så har vi ju den där fjärren också. På något sätt har jag lyckats få henne att backa i vissa skiften? Vanligtvis brukar dom ju ta något steg framåt men nepp, inte här inte, vi tar nåt steg bakåt då och då istället. Toka.
Sittande i grupp går bra liksom platsliggningen. Hon har blivit rätt så bra på det där med hakan i backen och inte äta gräs eller vippa på rumpan.
Är i stort sätt nöjd med dagens pass. Vi har en hel del att jobba på men attityden och fokuset tycker jag var bra. Tappade lite fokus i slutet men vi tränade väl kanske lite för länge ;) Attityden satt där den skulle genom hela vilket jag är så glad för. Även fast än hon blir lite trött så tröttnar hon inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0