Tjohoo!

Sitter här framför datorn och letar efter någon lydnadskurs som jag och Kex skulle kunna gå. Har tyvärr inte hittat någonting än. Är det någon av er därute som vet någon bra lydnadskurs med en bra instruktör?
När jag satt där och googlade hamnade jag på EHDK's hemsida och så klickade jag in och kikade lite på vilka som hade anmält sig till lk3 tävlingen den 13 november. Som sämst kan vi bli 4a! Det känns skönt får jag väl ta och erkänna, haha. Då kan man ju stajla lite och säga att 'ja, vi fick ju i alla fall en placering!' ;)
Härliga sommar

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sitter lite i samma sits. Vill också hitta någon bra lydnadskurs så att man kan få lite hjälp och ett annat perspektiv. verkar dock rätt svårt. Var bor du ungefär?

2011-10-23 @ 20:41:57
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0