Lär er det här på 1 kväll om ni kan..!

HÅRDROCK
Led Zepplin - Jimmy Page
Deep Purple
Black Sabbath - Ozzy Osbourne
GLAMROCK
Alice Cooper
New York Dolls
Kiss
Twisted Sisters
David Bowie - Ziggy Stardust - The Thin White Duke
PUNK
Sex Pistols
The Clash
Ramones
REGGAE
The Wailers - Bob Marley
UB 40
Peter Tosh
Blach Uhuru
FUNK & DISCO
Earth, wind and fire
KC and the sunshine band
Jhon Travolta
Bee Gees
Gloria Gaynor
TEKNO
Kraftwerk
Neu
Yello
Human League
NEW AGE & SYNTHPOP
Jean-Michel "Jarre"
Duran Duran
Visage
Utravox
Soft Cell
Depeche Mode
THE NEW AGE OF HEAVY METAL
AC/DC
Accept
Iron Maiden
Judas Priest
Van Halen
TRASHMETAL
Slayer
Metallica
DEATH METAL
Napalm Death
Death
GRUNGE METAL
Nirvana
Pearl Jam
RAP
Kool Herc
Grandmasters Flash
The Suger Hill Band
HIP HOP
Malcolm X
Martin Luther King
Black Muslims
Public Enemy
Kool Moe Dee
CORPORATE ROCK
Michael Jackson
Tina Turner
Philips Dire Straits
Bruce Springsteen
MUSIKVIDEOS
Queen
A-ha
ABBA
Det där var bara alla namn, dom sitter inte kan jag säga... suck! Dubblet så mycket till MINST som ska in med alla årtal, låtar, händelser och sen måste man ju lära sig om alla stilarna också. Om jag inte kommer blogga på ett ta så är det antagligen för att min hjärna kommer ha sprängts efter ikväll, men oroa er inte min mamma har tvättmaskin....

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Sånt där fick inte vi lära oss på musiken...hm, jag som älskar flera låtar av alla artister du nämde. Men det är allt, jag kan låtarna, inte nåt mer tyvärr :p

2011-10-11 @ 18:46:59
Postat av: Linnea

Verkar ju helt meningslöst att lära sig..

2011-10-11 @ 22:31:37
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0