FREEEEEEEEEEEEDAG!! :D

Äntligen, underbara, älskade FREEEEEEDA´!!!!!! Så otroligt skönt, va snabbt den här veckan gick! Tjohoo, en vecka närmare lovet, två veckor kvar, det här klarar vi! Jaaa! Ni ska bara veta hur otroligt skönt det kändes idag när jag stog vid mitt skåp i skolan för att lämna ett par saker och inte behöva ta med något hem! Jag är helt ledig, kan göra precis vad jag vill! Kan det bli bättre? Jo, visst kan det det alltid!
Gick hem och sov bort hela eftermiddagen och gick sen ut och tränade med min älsakde med min älskade Kex.
Länkade ihop ett snyggt fritt följ med en super inkallning! Hon bjöd på ett riktigt fint "BC-läggande" (kallar det så för att drömbilden av det här momentet har jag fått från en BC). Platsliggningen gick också bra. Hon låg så fint med hakan i backen. Med andra ord är jag nöjd! När jag själv ser våra framsteg så blir jag så glad! Men det är inte ofta jag gör det heller och då känns det som om vi står stilla på samma ställe. Som jag sagt så många gånger, jag MÅSTE leta upp en träningskompis som vill träna någon gång i veckan med mig och Kex. Finns det nån där ute som vill träna antingen på EHDK, EBK eller i Torshälla någon gång i veckan?? :)


Söta lilla hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0