What a chillpill-day

Imorgon blir en chiiiill dag. Förmiddagen ska vi till Rekarne-gymnasiet som jag inte är intresserad av där ska jag kolla på ekonomiprogrammet som jag inte vill gå och efter det ska vi till badhuset med klassen och göra ett simprov som jag inte har särskilt stor lust att göra nu. Haha, här är vi positiva känner jag! Nej, men det är nu den braigaste delen kommer. Efter rekarne blir det pizza på stan och sen så har jag och (a konstigt nog lilla Looooovis) har lovat mig att vi ska springa iväg och köpa gooooodis (Vadå? Nä, vi är inte sockerberoende alls... inte alls faktiskt). Tänk både pizza OCH godis. Kan det bli bättre liksom!? ;)
Pratade med Johan idag, vår studievägledare. Kan väl säga att vi inte kom någonstans mer än att vi kom fram till att realgymnasiet hund inte är något för mig. Jag kommer inte att få ut något alls av det. Så nu måste jag bara komma på ett smart sätt att övertyga rektorn på John Bauer att lydnad faktiskt e en sport det med och jag bedriver ju faktiskt tävlingsverksamhet som det står att man ska göra. Den linjen på JB skulle i sånna fall vara perfa för mig känner jag! Fick ändå ut tankarna i lite nya banor idag när jag snackade med Johan. Hmm... ja, jag grubblar vidare. Nu blir det SO med Luddeeboy... 

Kommentarer
Postat av: linnea

Hoppas du kan övertala rektorn! Håller tummarna. :)



Sv: Hade ockå alltid velat ha Coco så taggad. Visserligen tycker hon alltid det är kul men inte såå kul. Menmen, hon är mycket mer än en träningskompis min knasiga cocofis ;)

2011-11-23 @ 23:17:15
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: mia,love&carma

va fint du har gjort om på sidan ;-)) snygg text.

såg att du skulle visa upp dig i helgen stort lycka till :)ett bra träningstillfälle

ha det bra //marie

2011-11-25 @ 07:15:29
URL: http://www.briard.mia-co.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0