Steget före

Här hemma sitter jag och ska snart ut och träna hundarna. Då kanske ni tänker vad jag gör hemma och tränar dom på skoltid? Borde inte du vara i skolan liksom, hallå?? Men, nej, nej, vi har idrottsdag förstår ni. Det fanns ett 'eget val' alternativ så det var ju självklart att jag skulle hem och träna Kex och Ida. Min idrottslärare bara skrattade åt mig. Jag tog det som ett ja. Men det kommer ju inte ta två timmar att träna dom. Så jag har planerat att plugga också. Ni vet det gäller att vara smart och tänka steget före lärarna. Kan tacka all hundträning för att jag lärt mig tänka steget före och alla back-up planer. ;)

Kommentarer
Postat av: hugan

Bra val! ;-D

2011-11-22 @ 19:33:59
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Felicia

:o:o för mig är inte texten där uppe sne sådär som det va för dig :OMen det kanske bara är ipaden som dampar och jag kan ju inte trycka på f5 :(

2011-11-22 @ 22:20:57
URL: http://feland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0