Gårdagen

Gör som Julia och skriver upp en sån där braig lista på vad jag gjorde igår.

Jag har:
- gråtit
- skrikit
- sjungit price tag för waay too much people på en scen
- pratat för en massa domare
- hållt på att nästan gå fram och skrika i en domares öra (han va trög och ställde helt idiotiska frågor. Man ba daaaah: för TREDJE gången man odlar inte bananer i växthus i SYDAMERIKA! hehe...)
- hoppat
- skrikit lite till

Vi hade så himlans roligt! Kommer vara glad i hela nian nu, haha! Ska se till att Lovisa lever på min lycka också, haha! När man tänker att dagen liksom inte kan bli bättre så frågar Carina om jag och kära Karin inte skulle kunna tänka oss att jobba på Hundmässan. Det blev ett stort JAAAAA! Tjoho, jag kommer bli rik hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0