LK 3



Idag är det tisdag = House. Hade en jätte lång lunchrast idag på 1½ timme så jag sprang hem och åt och passade på att träna hundarna också. Japp, både Kex och Ida hann jag med. Inte illa, hah? Jag har börjat små starta lite på de momenten vi inte kört i klass tre. Och det va ju inte alls så svårt som jag trodde. Så om vi får till det här så kanske det blir en start i trean redan i september. Men vi ska inte stressa. Vi måste vara heeeelt redo för att komma ut på banan. Lk3 är en svår klass. Du måste ha höga poäng, en medel på 8,5, du får inte missa ett enda moment! Men vi ska klara det! Tänk alla som tävlar i eliten nu, dom har klarat det så varför skulle inte vi göra det???
På kvällen fick jag och Kex skjus av snälla mormor ut till klubben. Meningen var att vi skulle haft tidningsmöte men så blev det inte. Men det gjorde inte oss så mycket. Vi fick ju träffa underbara JennIE och Tarzan som vi lyssnade på skott och tränade lite tillsammans med. Tarzan brydde sig inte det minsta om skotten så det var perfekt för Kex att få vara med honom. Det känns inte som om Kex är liika berörd av skotten nu längre. Hon blir fortfarande orolig men det där att hon ska springa och gömma sig, det har gått över. Om hon gör något så går hon lite oroligt runt mig ett varv och sen ställer sig mellan mina ben. Men det brukar hon inte göra fören dom skjutit några gånger. Så jag tycker allt att hon gör framsteg!! Så då hade Kex och jag alltså tränat två gånger samma dag. Om det märktes sen på kvällen? Hahaha, näää, inte ett dugg!
Föresten så saknar Zenta mamma. Hon är uttråkad x 1000000! Får försöka ta med henne ut och göra något kanske. Hon är ju trots allt van, sen flera månader tillbaka, att göra någonting varje dag och minst gå 2 spår i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0