Haha, det är det enda jag säger

HAHAHAHAHhaAHHAHAHAAAHAAAAAAAAAAAA!! Det där måste varit det mest pinsamma för den gamla gubben på länge. "Akta er det är 100% säkert att jorden går under vid kl. 18.00" och enligt forskare skulle vi gått under kl. tolv. Hahahaha, vänta? Så egentligen gick jorden under igår två gånger på samma dag. Är det något slags rekord? Men sen så skrämde Elin mig och sa att jorden, enligt forskare, kommer att gå under den 21 december i år. Men så har vi fina Bella som säger "Ja, men, om forskarna skulle fått bestämma hade inte ens jag levt nu!" Så då blev jag inte lika rädd. Men äsh, om jorden går under ska man väl passa på att njuta av tiden vi har. Så dagen till ära ska jag sitta och bli helstekt vid plantagen i två timmar, efter det blir det so, svenska och engelska och förhoppningsvis hinner jag kanske båda kamma Kex och springa. Har aldrig provat att göra båda sakerna på samma gång, kanske borde ta och göra det. Kan ju bli en jätte hit!??


  

Kommentarer
Postat av: Alice Kleiva

Vad roligt det ser ut! Duktiga ni är :)

2011-05-31 @ 16:38:29
URL: http://ajjankajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0