...

-Kom igen nu, kääääämpa!!!!!
- Nej, jag orkar inte!!! Jag vill ha lov, jag tar lov nu! Nu strejkar jag! Pallar inte mer, orkar inte, vill inte, tänker inte!
-Jo, några dagar till bara kom igen...
-Nej, sa jag ju!!

Fajten i mitt huvud tar aldrig slut! Min hjärna vill ha lov och jag försöker göra så gott jag kan för att få den att förstå att det är liiite kvar och att den måste orka kämpa lite till!! Men det fungerar inte så vidare bra... Jag känner hur jag inte orkar med skola snart. Jag orkar ingenting som har med skolan att göra mer nu. Den här terminen har varit lång och jobbig, mycket har hänt, jag behöver lov nu! Jag orkar faktiskt inte mer. Jag har kämpat måååånga veckor och månader nu för att orka ta mig upp ur sängen och få med mig fötterna till skolan. Som sagt halva terminen har varit nästan som en liten mardröm. Men nu tar den snart slut i alla fall. Jag känner hur jag behöver ett långt lov bort från allt och alla som har med skolan att göra. Och sen tänker jag välkomna sista året i den här skolan med öppna armar och ett varmt leende på läpparna!!

Föresten imorgon är det Sundbyholmsdagen, ni kommer väl och tittar va!? 10-15 kommer vi finnas på plats och vi i EBK kommer hålla till på någon utav gräsplanerna nedanför slottet. Kom och titta förbi ve´t ja!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är chill Jenny om du tänker på betygen ;) dom sätter dem nu i veckan... :D slut på slit!

2011-05-20 @ 23:13:39
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0