För mammig?

Här med verkar det som om "sovmornarna" för min del, på vardagarna, är över. Kex vill inte gå ut med mamma och pappa längre. När dom ropar på morgonen och säger att dom ska gå ut hoppar hon direkt upp i sängen igen ochförsöker för allt hon är värd att väcka matte. Det slutar nästan alltid med att dom får dra ut henne ur rummet och ner för trappan. För mammig?


 
 FOTO: Ida             HUND: Zenta                

Från och med idag tror jag allt att Kex får ha tråkigt. Hon var så seg när jag tränat med henne här i veckan, och de här gångerna kan jag inte skylla på värmen, så jag tror att en liten paus innan tävlingen kanske blir bra. Eller så blir det helt tvärt om och hon får sitt stora Kexryck och bara springer runt. Finns en ganska stor risk för det. Är 50% chans till det om inte mer. Men äsh, om det blir så så blir det så. Vi ska i alla fall ut och springa idag, så det kanske gör henne lite trött i alla fall...

Ikväll kommer mer om förra helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0