Bara 20 dagar

... Sen är det sommarlov!! Inte alls lång tid. Ska jag berätta en hemlis, alla dom dagarna är inte riktiga skoldagar heller. Hur bra som helst, eller vad säger ni! 10 veckor sommarlov, livet är inte bättre när man går ut ifrån skolan och ba: Jaaaa, sommarlooooooov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD
Idag var det jobbigt att komma upp och gå till skolan. Som tur va hade vi inte en vanlig skoldag. Vi var på någon tråkig moppegrejs. Meeen, vad som helst är bättre än skolan!
Efter skolan blev det plugg och träning med hundarna. Glömsk som jag är hade jag glömt att det var ungdomsgrupp så idag har hundarna fått träna två gånger var. Japp, alla tre!! Men dom tog inte den minsta skada utav det. Rena lyxen tycker dom! Sen är vi lite "hejsan hoppsan" i våran familj så jag, Ida och mamma stack och klippte oss, vilket jag åååååångrar. Visar absolut ingen bild den här gången, hahha. Jag kommer aldrig mer kunna ha utsläppt :(
Jaja, imorgon blir det lite mer träning på freestyleprogramet som vi körde på ungdomsgruppen. Måste ju träna lite till Sundbyholmsdagen. Ni kommer väl och tittar på oss? Den 21 maj kl. 10.00 tror jag det börjar? Sundybyholm kan ni leta upp på kartan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0