Goodis

Nu har en hel vecka gått och jag har inte skrivit någonting här. Inspirationen har runnit av mig. Hahhaa. Har varit en rätt så bra vecka. I söndags började dagen med en sväng till klubben. Mamma hade en extra bevakningträning för Ville. Jag va figge för mamma och Zenta. Den här gången stog jag bakom en gran bara så jag såg allting Zenta gjorde. Hon var jätte duktig tycker jag. Hon markarade saken som de hade lagt ut och så markerade hon mig fint också.
På söndagseftermiddagen kom Lisa, Arwen och Toya hit. De hade varit hos Lotta på klippkurs. Trevligt att de kom hit :)


FOTO: Ida


I måndags va det träning på klubben igen. Jag och Kex fick äran att köra lydnad för Ville. Han tyckte hon var duktig och jag fick en hel del jätte bra tips av honom!! Det känns som om de där tävlingarna kanske kommer att fungera i alla fall. Bara platsliggningen som skrämmer mig. Jag har ju ingen aning om vad hon kan hitta på när jag inte ser henne!! Vadå kontrollfreak? ;)
När vi tränade idag så fungerade nästan allt jätte bra. Då var det även en liten kille som sprang runt oss med en plåtspade och slängde snö. Kex brydde sig inte alls. Hon som inte alltid gillar sånna där slags ljud. Så jag är stolt över henne, haha. A, men det får man va!! Eller hur?


FOTO: Ida

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv; 1. Helt rätt Jenny! Du har koll på Munther ^^

2. Visst va han skön. Snacka om att vara rädd

när nån snyter sig xd

2011-03-19 @ 10:25:39
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0