Träning på SHK

Gissa vad jag och mamma gjorde idag då? Jo, vi började dagen med att springa 5 km. Hurtiga vi är va? ;)
Sen så stack jag iväg till skolan hade ett äckelmusikprov, som faktiskt gick bra, och så h ar dagen bara flytit på.
Jag tror inte att jag har berättat att Idax2 och mamma och Zenta har börjat på agilitykurs?? Misstänker att jag inte har det så nu vet ni i alla fall. Det är någon slags grundkurs av något slag. Jag är inte så insatt i den kursen. Men Idorna tyckte det var väldigt roligt verkar det som. Zenta är som vanligt undersöksam, eller hur man nu ska beskriva det, mot nya människor och nya saker. Fast jag tycker allt att det har blivit bättre sen de började på bevakningen. Det är i alla fall mina slutsatser utifrån det jag har sett. Idag var första gången på kursen. Det kommer vara åtta kurstillfällen. Kul att Idorna också får gå på kurs, kommer nog göra gott för båda två ;)
Självklart va jag och Kex med lita sådär på sidan om. Vi körde lydnad på andra planen.
Idag kom jag på att det bara är 1MÅNAD kvar tills debut tävlingen för i år. Uäk! Fick lita halv panik. Särskilt idag när inte rutan fungerade igen :( Jag vet snart inte var jag ska ta mig till med de där dumma fyra konerna? Jag har provet typ allt! Alla tips jag har fått och alla idéer som jag har kommit på. Ingenting fungerar ju!! Någon som vet något mer tips? Skriv alla tips ni har i någon kommentar, snääääälla skulle hjälpa mig såå mycket!!
Annars tycker jag momenten flyter på bra. Platsliggningen, fjärren och apporteringen som jag är lite orolig över bara. HAhahaha, nej, nu ska jag inte sitta här och skriva mer. Kommer snart börja oroa mig över alla moment då... Men tänk va, att fyra små koner kan göra att man får panik. Hahhaa, det är ju löjligt. Eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0