Tävlingarna 2 & 3 april

Jag har fått PM:et till båda tävlingarna nu. Kl. 8.00 på EBK (hemmaplan) på lördagen och sen kl. 10.30 på EHDK på söndagen. Skönt med lite sovmorgon. Hahahaa, jag kommer inte kunna sova i alla fall. Kommer vakna kl. 5.
På EBK så var det 6 startande och det är Janne (Jan Alfredsson) som dömmer.
Sen på söndagen är vi bara 3st som startar. Det är bra då kan vi som sämst komma 3:a ;) På EHDK var det någon som jag inte vet vem det är som kommer dömma. Han heter Kent Eriksson. Någon som vet vem det är? Aja, det ska bli spännande i alla fall. 
Idag ska jag ut till klubben. Ska försöka haffa tag i någon och fråga om h*n kan köra igenom oss någon gång. Nej, nu måste jag ut med hundarna. 

 
FOTO: Hans T              Undrar hur mamma och Zenta har det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0