Tävling x 2

Igår kväll gick det helt plötsligt väldigt bra när jag tränade med Kex. Rutan verkad det som om hon kunnat i flera år, inkallningen var super fin, fjärren var snabb och hon bytte inte ens sida med rumpan och apporteringen tuggade hon inte alls lika mycket på. Sen har vi platsliggningen kvar som vi måste träna stenhårt på nu.
Men bortsett från den så gick det bra!! Och snabbt som bara den så skyndade jag mig att anmäla mig till två tävlingar innan jag skulle hinna ångra mig. Så nu kommer vi göra våran debut den 2 och 3 april på EBK och EHDK. Mamma tyckte att jag skulle anmäla mig till båda tävlingarna. Dock tror jag inte att Kex kommer orka båda dagarna så vi får se hur det blir med det. Man kan ju alltid dra sig ur. Haha, kanske hinner ångra mig redan i eftermiddag... ;)
Nej, det här ska fungera, jag har en taktik, jag har en plan, det här kan inte gå fel!!
Pepp, pepp, pepp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0