Sommartid!

Ni får inte glömma att ställa fram klockan en timme idag! Titta ut föresten. Kl. är halv åtta och det är fortfarande ljust! Fantastiskt!
Idag vaknade jag av att telefonen ringde halv 8. Sprang upp och svarade. Det var mamma som ville att jag skulle komma och släppa in henne och Zenta genom dörren. Sagt och gjort. Mamma kommer skriva lite om helgen någon dag när hon orkar. Hahaa, både Zenta och hon var helt utslagna när dom kom hem.
På förmiddagen har jag och Kex varit och tränat på klubben. Det var kul. Vi tränade lydnad och så körde vi uppletande 2 ggr. Hon var väldigt duktig idag faktiskt. Hon grejjade allting. Till och med apporteringen! Ett snäpp bättre än för bara några dagar sen. Än en gång; Lek är bäst!!
Kanske, kanske klarar vi oss på lördag och söndag. Föresten får ni inte komma och kolla den här gången. Jag är tillräckligt som det är. Och om ni kommer i alla fall så visa er inte fören vi gått av plan ;)
Hahhahaha, måste hålla koll på mina nerver.
Vi har varit på Tuna-Park idag också. Eller jag och mamma. Där träffade vi Eric Saade. Eller räknas det som om man träffar någon när man står 2 meter ifrån personen och bara glor? Han är sååååå snygg!!
Nu byter vi ämne igen. Är det någon förutom jag som ska till V-rås utställningen den 16 april? Kom och tänka på den nu. Har inte anmält mig än. Sista anmälningsdagen är imorgon, får inte missa den. Dom har ju gjort om lite regler i bedömningen på utställningarna det här året. Någon som har koll på dom? Själv har jag ingen som helst aning. Men färgerna på korten fungerar ju som förut. Aja, jag litar på duktiga Lisa jag. Hon brukar ha koll ;) 


FOTO: Hans T                                               Innan klippning...

Föresten, mamma och pappa såg två huggormar idag. Så nu får alla hundägare börja se upp. Hade tänkt göra ett litet inlägg om en hund blir huggormsbiten och vad man ska göra osv. Vad skulle ni tycka om det?  

// Saludos de Jenny y Kex


Kommentarer
Postat av: Lisa Arwen och Toya

men gud, lita inte på mig. Haha, vi får se hur det går till när hanarna är inne... jag är helt lost. Vet att de bara placerar 4 st, men vet inte om färgerna är kvar. Är väl bara hundar med excellent som går vidare till att tävla om certet iaf.. återstår att se. Jag anmälde idag, fy, blev genast nervös... haha



kram

2011-03-27 @ 22:34:26
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0