Romme



Huj, vad trött jag är! Gick upp tidigt idag igen för att åka med skolan till Romme. Hade kul, borde göras flera gånger!! :) Skönt med ett litet bryt från skolan också. Hahaha, vi har gått två dagar i skolan och jag är redan less på den.
Mamma är på bruks med Zenta och tränar lydnad för Ville, viiill också, och den lilla fulingen "kidnappade" Kex. Fast det var nog bäst det. Jag var ju inte hemma och hon har det bättre där än ensam hemma själv. Jag saknar henne, har ju varit borta ifrån henne hela dagen. Hann knappt gosa alls imorse.
Jag blir alltid så glad av att möta hundarna i dörren när jag kommer hem. De är alltid lika glada fast än man lämnat dom ensamma i flera timmar.
  Idag så har jag tänkt en hel del på om jag och Kex ska tävla redan om en månad eller om det får vänta en månad till. Jag är väldigt osäker på det här. Just nu känns det som om jag har lust att ge upp. Rutan bl.a. krånglar hela tiden. Det ända sättet är ju att träna på och så, det vet jag ju. Men det känns ändå kämpigt.
Känner hur bortskämd jag blev i klass 1. Där flöt allt bara på hur lätt som helst.
Nej, vad deppigt det blev här. Det finns ju något som har blivit bättre också och det är fria följet! Hon är snabbare i vändningarna och gör snyggare vänstersvängar. Fast vi har ett problem där med. Hon gnäller...
Jag har ingen aning om hur jag ska få bort det. Håller på att lära in skall och tyst nu får vi se om det hjälper. Hoppas, hoppas, hoppas. Föresten jag kom på en till positiv sak. Hopp sitt hopp fungerar super bra! :D

Ha ha, usch vilket tråkigt inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0