Duktigaste Kexet!!

Ja, idag är det måndag igen. Det är bara 2 veckor kvar till påsklovet, härligt!! Idag var det först skola och sen så kom jag hem, gick ut med hundarna och somnade i soffan. Och så vaknade jag och åkte till klubben.
Där körde jag igenom hela lk2 och efter det körde vi uppletande. Hon var duktig! Hon klarade alla momenten, fortfarande så är det mycket tugg på apporteringen och inte helt okej men, men det får gå. Är lite orolig för spånet på rutan. Fast det har ju fungerat förut så får hoppas att det inte blir något problem med det.
Imorgon blir det ingen bloggning. Har fullt upp hela dagen. Går i skolan enda till 16 och då är det hem, plugga, träna med Kex och så mot klubben för tidningskommitésmöte. Föresten så lurade Maria på mig att jag skulle vara skrivare den 17 april på en av klubbens tävlingar. Intalar mig själv för att det kommer gå bra. Det är ju bara att skriva vad domaren säger. Så svårt kan det väl inte vara...


FOTO: Hans T                                            Ida

Innan jag stänger ner vill jag skänka en tanke till Bella. Tänker på dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0